Tudja, hogy az emberek több mint 90% -a nem vásárol semmit az első látogatáskor?

Az emberek több mint 49% -a még mielőtt vesz valamit minimum 2 weboldalt meglátogat.  Az online vásárlásnál a kosarak elhagyási aránya pedig 70% feletti! 
WEBÁRUHÁZ REMARKETING

DE MÉGIS MIT LEHEZ EZ ELLEN TENNI?

Használjon REMARKETINGET

Ha nem használja ezeket az eszközöket akkor szinte biztos, hogy az Ön webáruházában is csak 1-2 % lesz az átlag vásárlás. 

Remarketing nélkül ma már nem lehet profitábilis webáruházat üzemeltetni.  

Mikor érdemes használni?

Ezek a legjobban teljesítő remarketingek a webáruházak számára

Dinamikus remarketing

A dinamikus termék hirdetések segítségével mutathat be a potenciális ügyfeleknek olyan termékeket, amelyeket már megtekintettek, de nem vásároltak meg.

A dinamikus termékhirdetések általában tartalmaznak egy képet a termékről, egy árat, leírást és linket.

Elhagyott kosarak

Becslések szerint a kosarak elhagyásának aránya mintegy 77%.

Más szavakkal, nem az a kérdés, hogy az ügyfelek el fogják-e hagyni webhopot amikor vásárlolnak hanem az a kérdés , hogy hányszor !

A jó hír az, hogy az elhagyott kosárkampányok olyan vásárlókat céloznak meg, akik a vásárlás befejezése előtt elhagyják az Ön webhelyét. Így rendkívül hatékonyak a vásárlók visszacsábítására. 

Top vásárlók remarketing

A legtöbb vállalkozás ügyfeleinek 20% -a végzi az , eladásaik 80% -át.

Hozza ezeket a VIP ügyfeleket vissza üzletébe a Legjobb remarketing hirdetéssel. Függetlenül attól, hogy már régen jártak, az oldalon vagy vagy éppen nemrégiben vásároltak, ezek a újracélzó hirdetések biztosítják, hogy márkája friss maradjon a fejükben, és újra vásárlásra ösztönözze Őket. 

A webhely látogatói reargeting

Ha az Ön honlapját már egyszer meglátogatta valaki felkerül a látogatói remarketing listára. 

Innentől kezdve a Google és a Facebook felületén tudunk neki üzeneteket küldeni, amellyel arra ösztönözhetjük a korábbi látogatónkat, hogy keresse fel újból a webáruházunkat. Ez nagyon hatékony eszköz a vásárlás ösztönzésre. 

Nézzen meg néhány minta hirdetést a remarketingre.

w
bizajozz
emag

Hogyan tudja nálunk kipróbálni a webáruház remarketinget?

Fontos számunkra, hogy lássuk eddig milyen marketing tevékenységet folytatott, hogy tudjuk milyen látogatókat tudunk majd követni. Ez után felállítunk egy kampánytervet. Ezt követően Önnek néhány kódsort el kell helyeznie a weboldalában. Ez után meg tudjuk kezdeni a munkát Önnél is.

HA ÖN NÖVELNI SZERETNÉ A VÁSÁRLÁSOK SZÁMÁT A WEBÁRUHÁZÁBAN REMARKETINGGEL

KÉRJEN VISSZAHÍVÁST, ÉS MÉG MUNKANAPON BELÜL KERESSÜK, HOGY JAVASLATOT TEGYÜNK AZ ONLINE ÜGYFÉLSZERZÉSÉRE!